sobota, 3 grudnia 2011

Inspiracje obiadowe cz.6 - Kurczak w sosie HOI SIN & GARLIC (Blue Dragon)



Kurczak w sosie HOI SIN & GARLIC (Blue Dragon)

CHICKEN WITH HOI SIN & GARLIC STIR FRY SAUCE


Zainspirowana wpisami na różnych blogach dotyczącymi przyrządzania potraw                 z produktami firmy Blue Dragon postanowiłam udać się po jakiś sosik. Polecane gorąco są sosy Blue Dragon w saszetkach. Pamiętacie jak smakował mi ten sos ze słoika, który udało mi się w ramach promocji dorwać w Biedronce... więc tym razem nie może to byc sos curry, bo dzisiaj potrzebuję jakiegoś innego smaku... wybrałam zatem HOI SIN & GARLIC - Stir Fry Sauce.
Kiedy w koszyku miałam już sos dobrałam jeszcze tylko pierś z kurczaka i trzy papryki - czerwoną, zieloną i pomarańczową... i pędem do domu... Wio gotujemy z Blue Dragonem.

SKŁADNIKI:

Składniki
  • 1 niewielka pierś z kurczaka ( dziś obiad tylko dla mnie samej),
  • 1/2 papryki czerwonej,
  • 1/2 papryki zielonej,
  • 1/2 papryki pomarańczowej,
  • ryż biały,
  • saszetka sosu Blue Dragon - HOI SIN & GARLIC,
  • przyprawy - sól, pieprz, chilli, 



WYKONANIE:

Pierś z kurczaka kroimy w niewielkie kosteczki. Doprawiamy pieprzem, solą i chilli. Wrzucamy na rozgrzanego odrobiną oleju woka i podsmażamy mięso.Dodajemy wszystkie papryki.  Ryż gotujemy. Kiedy kurczak jest już odpowiednio podsmażony  i warzywa są miękkie dodajemy z saszetki sos. Co prawda jest go niewiele, więc ja troszkę dodałam wody - może to i dobrze, bo wtedy troszkę złagodniał. Około 10 minut trzymamy mięso i sos na wolnym ogniu mieszając.
Podajemy z ryżem. 

w trakcie tworzenia :)

Może sosu w saszetce nie jest dużo, ale na obiad dla jednej osoby wystarczy - ja oczywiście miałam tego smakowitego kurczaczka na dwa dni. Następnym razem planuję kupić równie popularny sos TERIYAKI.
SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz