wtorek, 10 stycznia 2012

Inspired by Biedronka - Sznycle z indyka z mozzarellą

INSPIRED BY BIEDRONKA - SZNYCLE Z INDYKA Z MOZZARELLĄ WG PRZEPISU JANA I JAKUBA KURONIÓW


Jedną z książek jakie dostałam w tym roku pod choinkę jest dzieło stworzone przez Jana i Jakuba Kuroniów dla Biedronki - czyli "Kulinarne Inspiracje z Biedronką". Pięknie ilustrowane przepisy (ponad 100), które możemy wykonać wykorzystując produkty zakupione w Biedronce. Dzisiaj postanowiłam coś upichcić z tej książki. Zobaczcie jak wyszło. Od razu uprzedzam, że sznycle miały być zarumienione, ale bardzo się bałam, że się przypalą :) więc takie troszkę bladziutkie wyszły :) ale naprawdę smakowite połączenie mozzarelli i pomidorków... ha i co ciekawe po wyciągnięciu wykałaczek sznycelki się nie rozpadły :o)
 

Składniki:
  • 4 sznycle z indyka,
  • 1/2 puszki pomidorów,
  • 200g sera mozzarella,
  • musztarda sarepska,
  • olej,
  • sól, pieprz, chilli, bazylia,

Wykonanie:

 
  Sznycle rozbijamy porządnie tłuczkiem moczonym w wodzie. Mięso przyprawiamy solą, pieprzem i odrobiną chilli następnie smarujemy musztardą. Mozzarellę kroimy w plastry. Na każdym sznyclu układamy po jednym plasterku mozzarelli i łyżce pokrojonych pomidorów (razem z zalewą). Mięso składamy na pół i lekko zwijamy - spinając wykałaczkami. Sznycle panierujemy w mące i smażymy na rozgrzanym oleju na rumiano. Podajemy z ulubionymi warzywami lub ryżem. Ja dzisiaj dodałam do mięsa pieczone ziemniaczki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz