sobota, 2 lutego 2013

Karnawałowe szaleństwo...

ORANGE DREAM, czyli Campari z sokiem pomarańczowym wyśmienity na karnawał!

 

 Dziś ostatni dzień karnawału, więc na moment oderwiemy się od jedzenia i słodkości, a skupimy się na drinkach. To chyba pierwszy mój wpis dotyczący propozycji alkoholowych, ale w końcu trzeba przełamywać lody. W końcu mój blog moje zasady, a co za tym idzie drinki są moimi ulubionymi propozycjami na imprezę :) A taka okazja jak dzisiaj jest całkowicie odpowiednia.
Drinka tego poznałam kiedy po raz pierwszy w ogóle miałam styczność z Campari. Dostałam  1l butelkę i trzeba było coś wymyślić. Ja miłośnik drinków takich jak Long Island Ice Tea zaczęłam przeszukiwać Internet w poszukiwaniu doskonałego połączenia cierpkiego smaku Campari z czymś bardziej delikatnym.
Drinki są lekkie i smakowite - nazwa pewnie jest inna, ale to moja wersja. 






SKŁADNIKI:
  • Campari,
  • sok pomarańczowy ( z miąższem najlepiej), musi być gęsty,
  • kostki lodu,
  • kilka pomarańczy,



WYKONANIE:

Pomarańcze obieramy i kroimy w kostki. Do niskiej szklanki wrzucamy garść pokrojonych pomarańczy. Wrzucamy dwie kostki lodu (bądź go kruszymy). Następnie wlewamy 50cl Campari i uzupełniamy resztę szklanki sokiem pomarańczowym. Gotowe...
Butelka wystarcza na dużą ilość drinków :)





 

 

 

 

ENJOY YOUR CAMPARI !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz