środa, 14 sierpnia 2013

Mój wrocławski ORIENT EXPRESS

RESTAURACJA ORIENT EXPRESS

WROCŁAW


Każdy kto mnie zna wie, że mam upodobania do kuchni, w której dominują wyraziste i orientalne smaki. Odkąd zmieniłam miejsce zamieszkania zwiedzam okolicę w poszukiwaniu miejsc, gdzie można oddać się rozkoszy kulinarnej. Wiem, że najlepiej ugotować samemu, ale skądś przecież inspiracje trzeba czerpać.
Na lokal ORIENT EXPRESS natkniemy się po przekroczeniu Odry mostem Trzebnickim, dosłownie na tyłach wału rzeki, obok pętli tramwajowej na Zawalnej - czyli wiemy czym się już do lokalu dostać z Centrum - tramwajem nr 8 :) Więc jak tylko będziecie mieli być okazję we Wrocławiu serdecznie polecam to miejsce. Jest kameralnie, spokojnie i smacznie (a i można również przed lokalem zaparkować rower).
Byłam w Orient Expressie już 4 razy i zobaczcie czego miałam za każdym razem okazję zasmakować. Od razu ostrzegam - porcje są dość duże ( ok. 500g) - często więc zabieram do domu - na później :)

 WIZYTA NR 1


KURCZAK PO SECZUAŃSKU (15,90 PLN)
Nic dodać nic ująć! Delicious!





 WIZYTA NR 2

KURCZAK Z WARZYWAMI NA OSTRO (15,90 PLN)

Doskonałe połączenie z papryką, bambusem, brokułami oraz grzybami mun i sosem sojowym.







WIZYTA NR 3


RYŻ SMAŻONY Z WARZYWAMI (15,90 PLN)
Niby zwyczajnie, ale jak orientalnie - mieszanka warzyw z curry zasmażana - doskonale doprawiona.





WIZYTA NR 4

KURCZAK W SOSIE CURRY (15,90 PLN)
Kocham curry w każdym wydaniu, więc byłam w niebie...



Tego wszystkiego w tym miejscu skosztowałam i moje podniebienie było zadowolone tak samo jak moja kieszeń. Jak widać ceny nie są wygórowane i miejsce jest naprawdę sympatyczne. Doskonałe na pierwszą randkę jak również na spotkanie z przyjaciółmi ;)
Wszyscy miłośnicy sushi mogą tam je również nabyć - nie próbowałam, bo nie jadłam nigdy... ale może kiedyś się odważę...


RESTAURACJA ORIENT EXPRESS
Lokalizacja: ul. Zawalna 11 A, 51-118 Wrocław-Karłowice, Poland

Godziny otwarcia
Nd.- Czw.: 12:00 – 21:00
Pt. – Sob.: 12:00 – 22:00
Tel. 71 727-88-87.

website: Orient Express Zawalna
Fb: Orient Express


fot. www.orientalnie.com.pl
Warto zajrzeć :)
Zapraszam!
Smacznego!
















Powyższy wpis nie jest wpisem sponsorowanym! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz