sobota, 31 sierpnia 2013

Muffiny mocno orzechowe

MUFFINY MOCNO ORZECHOWE


Dostałam w prezencie od kolegi z pracy reklamówkę orzechów włoskich, więc postanowiłam w końcu coś z nimi począć. Na początek to co lubię najbardziej - muffinki :) Zobaczmy coż to wyszło z tej mojej inwencji....







SKŁADNIKI:
  • 135g margaryny,
  • 3/4 szklanki cukru,
  • 2 jajka,
  • 1 i 3/4 mąki pszennej,
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
  • 1 łyżeczka sody,
  • szczypta soli,
  • 1 szklanka śmietany 12%,
  • 1 i 1/2szklanka orzechów włoskich,
  • 2 kieliszki syropu czekoladowego MONIN,




  •  
    WYKONANIE:

    Miękką margarynę ucieramy z cukrem, dodajemy jajka oraz syrop czekoladowy. W drugiej misce  wmieszamy składniki suche: mąkę, proszek do pieczenia, sól oraz sodę. Łączymy ze sobą suchą mieszankę z wcześniej utartą margarynę z jajkami i cukrem. Do tego wszystkiego dodajemy śmietanę - energicznie mieszamy drewnianą łyżką. Na końcu wsypujemy do masy orzechy włoskie.
    Gotową masę wlewamy do papilotek bądź do blachy na muffinki.  Na wierch można ozdobić jeszcze orzechami. Pieczemy około 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180C.



    SMACZNEGO !!!

    3 komentarze:

    1. porywam jedną, albo dwie:) pychota

      OdpowiedzUsuń
    2. uwielbiam orzechy - uwielbiam muffinki - świetne połączenie :)wiem że nikt nie przepada za zostawianiem linków do siebie, ale dzięki temu mamy szanse sie poznać :) mam nadzieję że się nie gniewasz
      u mnie ostatnie dni konkursu - zapraszam :) na dole posta jest link
      mybeautyjoy.blogspot.co.uk

      OdpowiedzUsuń
    3. mniam :)) cudne muffinki :) pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń