czwartek, 18 października 2012

Bo jest takie miejsce...

MASALA GRILL & BAR
WROCŁAW


Piątkowy wieczór był dla mnie doskonałą okazją na przeniesienie się do tajemniczej krainy kuchni indyjskiej. Wszystko za sprawą wizyty we wrocławskiej restauracji Masala Grill & Bar. Miejsce to fascynowało mnie zawsze swoim wyglądem – oczywiście skromnie podziwianym przeze mnie z zewnątrz aż w końcu nadeszła chwila, gdy mogłam zatracić się w jego wnętrzu oraz poznać prawdziwy smak Indii. Nigdy co prawda w tym kraju nie byłam, ale jeśli jedzenie smakuje tam choć w połowie tak jak w Masala Grill & Bar muszę pomyśleć o zmianie przyszłorocznych planów wakacyjnych. 
 

fot. https://www.facebook.com/masalawroclaw



Aranżacja Masala Grill & Bar jest schludna i ciepła w swojej prostocie. Specjalnością lokalu jest kuchnia indyjska ze wszystkimi jej aromatami i wyśmienitymi smakami. Dania przyrządzają wyspecjalizowani kucharze z Indii według tradycyjnych indyjskich receptur. Wszystko to na oczach gości, ponieważ kuchnia należy do kuchni otwartych, więc możemy podziwiać jak określone potrawy są grillowane w specjalnych piecach Tandoor sprowadzanych prosto z Azji, opalanych węglem drzewnym.

fot. http://www.rekreacja.wroc.pl

fot. http://www.rekreacja.wroc.pl

MOJE MENU

Tutaj miejsce na krótki opis smakołyków, które miałam okazję spróbować i dla porównania zdjęcia potraw z menu oraz moje własne czyli z tym co tak naprawdę na mój stół trafiło.


  • PRZEKĄSKI:

Momos – pierożki tybetańskie (4szt. Wnętrze pierożków wypełnione mięsem drobiowym. Dodatkowo podany do pierożków sos o słodkawym smaku).


  • DANIA Z GRILLA TANDOORI:

Tandoori Chicken – marynowane w przyprawach i grillowane w Tandoor pałki z kurczaka oprószone czarną solą.

  • BIRYANI:
(potrawa z ryżu i mięsa popularna w Indiach)

Chicken Biryani – aromatyczny ryż Basmati z pieczonymi kawałkami kurczaka oraz jogurtowym sosem Rajta.


Masala Grill & Bar to miejsce, w którym można błyskawicznie przenieść się do aromatycznego klimatu Indii. Obsługa restauracji oceniona przeze mnie na poziomie bardzo dobrym.


Masala Grill & Bar
ul. Kuźnicza 3,
Wrocław

www. masala-grill.com


Od razu z góry pragnę przeprosić za jakość zdjęć, ale niestety były robione aparatem w telefonie. Porównałam je ze zdjęciami z menu jakie znajduje się na stronie lokalu i które dostajemy składając zamówienie na miejscu w restauracji.


WARTO ZAJRZEĆ BĘDĄC WE WROCŁAWIU !!!
SMACZNEGO !!!

2 komentarze:

  1. ale wypasione menu!
    kolacja musiała smakować wybornie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az grzech zeby tak sie objesc o godz. 22.00 ale czasem sie na chwile zapomnienia. Oczywiscie to menu dla dwoch osob nie zebym to wszystko sama zjadla :-D ale sprobowalam wszystkiego :-)

      Usuń