czwartek, 24 listopada 2011

Inspiracje obiadowe - zebrane cz. 3 Orientalne fusilli z...



ORIENTALNE FUSILLI Z KURCZAKIEM I WARZYWAMI

To mój pomysł na wtorkowy obiad publikuję dopiero dzisiaj, bo nie miałam czasu. Posiłek musiał być szybki, ponieważ spieszyłam się na wrocławski wieczór z Robertem Makłowiczem. Wieczór udany - pyyszne Risotto nero di sepia - próbowałam! Dostałam autograf i jak zwykle Pan Robert pięknie opowiadał o kulinarnym świecie. Ja musiałam szybko przygotować obiad, więc w TESCO skusiłam się na mieszankę warzyw na patelnię Hortex o smaku orientalnym ( była promocja) i na makaron tri collore :) Et voila wyszło bardzo smacznie :) Zobaczcie sami!



Składniki:

  • 1 pojedyncza pierś z kurczaka,
  • ½ opakowania makaronu fusilli – użyłam kolorowego,
  • 1 opakowanie warzyw na patelnię Hortex o smaku orientalnym,
  • 2 woreczki ryżu,
  • odrobina sosu sojowego,
  • przyprawy: curry, chilli, pieprz, saszetka przypraw z Hortexowych warzyw,
  • olej,


Wykonanie:

Piersi z kurczaka kroimy w paski lub kostki. Makaron gotujemy al dente. Na patelni lub woku podsmażamy mięso. Dodajemy warzywa Hortex – mieszanka orientalna. Doprawiamy do smaku saszetką, która była wewnątrz Hortexowych warzyw, odrobiną chilli, curry oraz pieprzem. Dusimy na wolnym ogniu, aż warzywa będą miękkie. Kiedy makaron już będzie gotowy dodajemy go do warzyw i mięsa. Szybki, orientalny obiad gotowy!




SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz